معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش بسزای معاونین پرورشی در برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به جایگاه والای معاونین پرورشی، بر نقش بسزای آنان در دستگاه تعلیم و چتربیت استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش بسزای معاونین پرورشی در برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت

پناه علی حسین زاده در نشست هم‌اندیشی معاونین پرورشی نواحی و مناطق آذربایجان شرقی با اشاره به روش های نوین تدریس، سیاست های کاری در دستگاه آموزش و پرورش را که باید تمامی فعالیت ها در آن دانش آموز محور باشد را با توجه به کیفیت عنوان کرد و گفت: برای اجرای این امر باید تمامی برنامه ها را به سمت مدرسه ها و کلاس ها سوق دهیم چرا که در این مواقع کل مدرسه و کل کلاس از این برنامه ها و فعالیت ها بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: مدیر و برنامه ریز تمامی برنامه ها معاونین پرورشی هستند و در این خصوص باید تمامی معاونین پرورشی برنامه ریزی های دقیقی برای تمامی فعالیت ها و برنامه ها داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اذعان کرد: تمامی معاونین پرورشی باید به فکر جذب و ترمیم نیرو باشند چرا که نیرو هایی که از تفکر بالا و دارای تجربه در این زمینه هستند از آنها باید در حوزه های پرورشی و فرهنگی استفاده شود.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر فردی تفکر انقلابی، مبانی اعتقادی و دینی درستی نداشته باشد نباید در حیطه آموزش و پرورش فعالیتی انجام دهد.

جهانبخش غلامی، رییس اداره امور تربیتی و مراقبت از آسیب های اجتماعی نیز در ادامه گفت: دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در تاریخ 1402/2/17 روز یکشنبه همراه با سراسر کشور با حضور مسئولین کشوری، استانی و نمایندگان دستگاه در ائتلاف و تشخیص دانش آموزان اولیا و همکاران کشوری متمرکز استان در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل حسین زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز نیز افزود: بحث آموزش مهم است اما تربیت مهم تر از آن است و لذا در این خصوص باید با بحث تربیت توجه ویژه ای کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در آموزش و پرورش ۲۷ هزار معلم و ۱۲ هزار معاون پرورشی آزمون داده اند و لذا آنهایی که به استان ما آمده اند ۳۹۰ نفر هستند اما ما به ۶۰۴ نفر نیاز داریم که از این تعداد ۳۹۰ نفر سهمیه ی ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری یکدیگر بتوانیم قدم های مهمی در راستای آموزش و تربیت برداریم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار