مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

هیچ کلمه‌ای توان وصف ایثار و فداکاری معلم را ندارد

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که هیچ کلمه‌ای توان وصف ایثار و فداکاری معلم را ندارد، بر اهمیت جایگاه معلمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ کلمه‌ای توان وصف ایثار و فداکاری معلم را ندارد

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جمع معلمان شهرستان ایلخچی گفت: هفته معلم ارزشمندترین هفته برای ماست؛ چرا که معلمان پایه گذار یک جامعه موفق هستند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که ارزش معلم همسان با فعالیت ها و تلاش های انبیا و ائمه اطهار مطرح است و لذا اولین معلم خداوند است و پیامبر نیز برای تعلیم و تربیت بشر مبعوث شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی اظهار کرد: ارزش معلم از همه چیز بالاتر است و لذا خداوند عالم و احیاگر خلاق و خالق است و معلم نیز خالق است و انسان را تربیت می‌کند چرا که شکوفا ساری استعداد های هر انسان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است که توسط معلم صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلم با روح انسان کار دارد و اگر روح متعالی شد به حد اعلی می رسد و لذا باید برای پیشکسوتان این عرصه نیز از کلمات پیشکسوت به جای بازنشسته استفاده شود زیرا معلم هیچ موقع بازنشسته نمی شود چرا که معلم باید همواره معلم بماند و معلم بمیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کلمه ای نمی‌تواند ایثار و فداکاری یک معلم را توصیف کنید چرا که ارزش معلم توصیف نشدنی است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار