رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

آینده جمهوری اسلامی، امانتی در دستان معلمان است

تبریز (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهمیت جایگاه معلم در جامعه، آینده جمهوری اسلامی را امانتی در دستان معلمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آینده جمهوری اسلامی، امانتی در دستان معلمان است

احمد محمودزاده در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در مدرسه دخترانه فرزانگان ناحیه ۴ تبریزضمن بیان اینکه روز معلم به مناسبت شهادت فیلسوف عالیقدر مرتضی مطهری گرامی داشته می شود، گفت: بزرگی اندیشه و راه و روش وی بر همگان آشکار است. این روز عزیز را به تمامی فرهنگیان تبریک گفته و امیدواریم همه در مسیر شهدای فرهنگی و دانش آموز گام برداریم.

وی افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است این سرمایه در دستان معلمین و در کلاسهای درس قرار دارد. آینده نظام جمهوری اسلامی در کلاس درس پی ریزی می شود و معلم باید حضور ثمر بخش در راستای اعتلای دانش آموزان داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این دانش آموزان باید چرخه های علمی و صنعتی و ..‌ را در جامعه به حرکت در آورند و آموزش صحیح آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود به جایگاه معلم زیبا اشاره فرمودند و اهمیت آموزش معلمان در کنار رسیدگی به معیشت آنان را مهم تلقی کردند. معلمان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و همچنین در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی و جریان سازی موفقی داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از بانیان نامگذاری روز معلم در سالروز شهادت استاد مطهری عالم وارسته ای که الگو و اسوه تمام معلمین کشور است، گفت: شان و جایگاه تعلیم و تعلم، بسیار والاست و ما باید سرآمد تمام عرصه های علمی و فرهنگی کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از امروز برنامه های هفته معلم در استان آغاز می شود زیرا برنامه های متنوعی در طول این هفته برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات این قشر تلاشگر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار