اولین «کارسوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای» به میزبانی بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در اولین کارسوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای گفت کارسوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای با معرفی و تجلیل از ۶۲ نفر از برگزیدگان و با همکاری نیروگاه اتمی بوشهر و دانشگاه خلیج فارس به میزبانی این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین «کارسوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای» به میزبانی بوشهر برگزار شد

علی موحدی در اولین کارسوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای در مجتمع شهدای هسته‌ای بوشهر با اشاره به شرکت ۲ هزار و ۳۱۰ دانش‌آموز سراسر کشور در این کارسوق اظهار کرد : پس از برگزاری ۲ مرحله آزمون، ۶۲ دانش‌آموزی به مرحله حضوری و پایانی این رویداد علمی و ملی راه‌یافته‌اند.

موحدی گفت: در این همایش یک‌روزه دانش آموزان سمپادی کشور از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید به عمل خواهند آورد و با ظرفیت‌ها و توانمند‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا خواهند شد.

موحدی با بیان اینکه محصول نهایی سند تحول بنیادین، دانش آموز تراز انقلاب است، تصریح کرد: دانش آموزان سمپاد باید در مسیر انقلاب اسلامی باشند و آینده کشور بدون شک متعلق به جوانان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از همراهی‌های نماینده معزز ولی فقیه با آموزش و پرورش استان بوشهر، گفت: یکی از ویژگی‌های دانش آموز تراز انقلاب اسلامی این است که دوست و دشمن را خود را بشناسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز با اتکا به منابع انسانی کشور و ظرفیت‌های خود هیچ‌گونه وابستگی به بیرون ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال توقف مسیر توسعه است، اضافه کرد: با شهادت شهدا هسته‌ای، پیشرفت صنعت هسته‌ای کشور شتاب بیشتری گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار