موحدی:

راه‌اندازی و توسعه رشته فیزیک هسته‌ای در هنرستان‌های استان بوشهر ضروری است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به فعالیت نیروگاه اتمی در مرکز استان، راه‌اندازی و توسعه رشته فیزیک هسته‌ای در هنرستان و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به این رشته ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی و توسعه رشته فیزیک هسته‌ای در هنرستان‌های استان بوشهر ضروری است

علی موحدی در نشست تجلیل از برگزارکنندگان اولین کارسوق ملی فیزیک هسته‌ای اظهار کرد : این رویداد علمی به ابتکار و میزبانی استان و با همکاری نیروگاه اتمی بوشهر و در ۳ مرحله حضوری و غیرحضوری برگزار شد.
موحدی با اشاره به ثبت‌نام ۲ ۴۰۰ دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم از سراسر کشور در این کارسوق، افزود: ۷۰۰ نفر در مرحله اول و ۶۵ نفر در مرحله دوم با کسب نمرات لازم، موفق به راهیابی به مرحله حضوری شدند.
موحدی بیان کرد: ۶۵ نفر نهایی در اردیبهشت ماه سال جاری، ضمن بازدید از نیروگاه اتمی، در یک دوره ۳ روزه آموزشی نیز شرکت کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه انرژی هسته‌ای یکی از دستاوردها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تربیت نسل متخصص برای آینده این صنعت مهم و حیاتی است.
موحدی اضافه کرد: برای افزایش شناخت از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اتمی، باید بازدیدهای معلمان دروس تخصصی مربوطه و دانش‌آموزان قبل از نیروگاه اتمی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار