سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

ساماندهی نیروی انسانی، فوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت فوری‌ترین برنامه، ساماندهی نیروی انسانی است. یعنی از ظرفیت موجود نهایت استفاده را باید برد و همچنین امکان جذب نیروی جدید نیز فراهم شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی، فوری‌ترین برنامه آموزش و پرورش است

رضا مراد صحرایی در گردهمایی شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با مدیران ادارات کل آموزش و پرورش در استان های سراسر کشور با بیان اینکه جامعه مدیون معلم و زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت است، گفت هر معلم در طول دوران خدمت چندین نسل را تربیت می‌کند و همواره تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی را بر عهده دارد. فکر کردن به آبادانی این مرز و بوم در آینده یعنی فکر کردن به نقش معلمان و تکریم جایگاه آن‌ها که باید همیشه انجام شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای تامین معلم در نظام تعلیم و تربیت باید تحول ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: برای این تحول باید بهترین فرد، انقلابی‌ترین فرد، شخصیت متدین و متخصص و به تمام معنا معلم را جذب کنیم. قرار نیست در آموزش و پرورش، شغل ایجاد شود بلکه قرار است افسر برای نظام تعلیم و تربیت کشور، تربیت شود.

صحرایی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه خود‌ و کارمان را باید بدانیم، تصریح کرد: معلمان در این دنیا هیچگاه نخواهند مُرد چرا که همواره معلم نامدارترین عنصر جامعه است و با افرادی که در جامعه تربیت می‌کند، تکثیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته گرامیداشت مقام معلم باید فضای کشور را تغییر داد، خاطرنشان کرد: بالاترین شان، اعتبار و مرجعیت در طول تاریخ برای معلمان عزیز بوده که نباید این مهم را از دست داد و نهایت تقدیر و تشکر را باید از آن‌ها داشت. ان‌شالله دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهوری ایران اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: جامعه و همه ما مدیون معلم و زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت است چون هر معلم در طول دوران خدمت چندین نسل را تربیت می‌کند و همواره تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی را بر عهده دارد. فکر کردن به آبادانی این مرز و بوم در آینده یعنی فکر کردن به نقش معلمان و تکریم جایگاه آن‌ها که باید همیشه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار