سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

سند تحول بنیادین تکلیف تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندی فاخر و جامع دانست و گفت توافق با خیرین و اجرای توافق‌نامه‌های منعقد شده نیز در سند آمده که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین تکلیف تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

رضا مراد صحرایی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای مجمع خیرین کشور با تاکید بر لزوم پایبندی نسبت به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در دوره‌های گذشته و پیگیری برای اجرایی شدن آن‌ها، اظهار کرد: پیش از انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید باید تفاهم‌نامه‌های پیشین وزارت آموزش و پرورش با دیگر ارگان‌ها، نهاد و انجمن‌ها پیگیری و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه برای رفع نگرانی‌ها و مشکلات کشور، باید به آموزش و پرورش آن نگاه ویژه داشت، اظهار کرد: اگر بخواهیم آینده کشور را ببینیم، پیش از آن باید آموزش و پرورش آن را دید.

صحرایی با اشاره به ریشه‌های هر کشور و لزوم نگهداشت آن، عنوان کرد: نگهداشت این ریشه‌ها می‌تواند موجب تقویت هویت ملی و سودمندی کشور باشد.

وی ماموریت وزارت آموزش و پرورش را ماموریتی همگانی نام برد و ادامه داد: وزارتخانه و ساختار آن در اجرای ماموریت‌ها نیازمند همیاری تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین تکلیف تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این میان وزارت آموزش و پرورش نقش ویژه و اصلی را دارد، خاطرنشان کرد: چنین سندی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش است و باید به آن توجهی ویژه داشت.

صحرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندی فاخر و جامع دانست و افزود: توافق با خیرین و اجرای توافق‌نامه‌های منعقد شده نیز در سند آمده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از "خانواده محوری" به عنوان دیگر اقدام مورد تاکید در سند یاد کرد و گفت: در این اقدام خانواده‌ها باید به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین شریک آموزش و پرورش پای کار تربیت فرزندان ایران زمین بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار