رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد:

برنامه‌ریزی و تسریع در آماده‌سازی مدارس تا شروع سال تحصیلی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام استان سیستان و بلوچستان بر برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌ها و تخصیص اعتبار جهت افتتاح برخی پروژه‌‌های سیستان و بلوچستان در اول مهر ۱۴۰۲ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و تسریع در آماده‌سازی مدارس تا شروع سال تحصیلی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس این سازمان در روزهای دوم و سوم فروردین از چند پروژه آموزشی و پرورشی در استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

خان‌محمدی که سال نو را در جمع جهادگران طرح شهید عجمیان در استان سیستان و بلوچستان سپری کرد، ضمن بازدید از چند پروژه آموزشی و پرورشی این استان در جریان روند امور قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سیستان، توسعه مدرسه‌سازی در مناطق کمترتوسعه‌یافته را از موهبت‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ساخت مدرسه در هر منطقه، زمینه ارتقای مادی و معنوی و رشد سرمایه‌های انسانی را فراهم کرده و فرزندانمان را برای مدیریت آینده کشور آماده می‌کند.

گفتنی است معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که جهت بازدید و حضور در بین گروه‌های جهادی حاضر در طرح شهید عجمیان و افتتاح چند پروژه عمرانی در آغاز سال جدید به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده در روزهای دوم و سوم عید نوروز از برخی پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سیستان از جمله استخر زهک، هنرستان زهک، دارالفنون زابل، هنرستان شهید باقری زابل، هنرستان شهید اربابی نیمروز، مدرسه ۱۲ کلاسه محله گرگیج زهک و مدرسه ۱۲ کلاسه بنت‌الهدی نیمروز، بازدید و بر برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌ها و تخصیص اعتبار جهت افتتاح برخی پروژه‌‌های سیستان و بلوچستان در اول مهر ۱۴۰۲ تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار