حضور تماشاگران زن ایرانی و روسی در ورزشگاه آزادی

تهران (پانا) - تماشاگران تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی حضور دارند و قبل از مسابقه، تیم‌های خود را تشویق می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور تماشاگران زن ایرانی و روسی در ورزشگاه آزادی

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی، پذیرای تیم ملی روسیه است. این دیدار با حضور تماشاگران دو تیم برگزار می‌شود.

از حدود دو ساعت قبل از بازی، تماشاگران دو تیم ایران و روسیه در ورزشگاه حضور دارند. تماشاگران ایرانی که اکثرا در ضلع شرقی طبقه اول ورزشگاه حضور دارند با بوق و سوت، ایران را تشویق می‌کنند.

تماشاگران زن ایرانی نیز در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر شده‌اند و رفته‌رفته بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

همچنین تماشاگران روس هم اندک‌اندک وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند و در ضلع غربی ورزشگاه قرار دارند و پرچم کشور خود را به نمایش درآورده‌اند.

با وجود اینکه دروازه‌بان‌های تیم ملی روسیه زودتر وارد زمین شدند، همه شاگردان قلعه‌نویی به طور همزمان وارد زمین چمن شدند تا آماده این دیدار شوند.

تماشاگران ایرانی یک‌به‌یک بازیکنان تیم ملی ایران را تشویق کردند و قبل از شروع مسابقه هیجان خود را از برگزاری این دیدار نشان دادند.

علیرضا جهانبخش که این بازی دوستانه را به علت مصدومیت جزئی از دست داده در ورزشگاه حضور دارد و از کنار زمین، گرم کردن هم‌تیمی‌های خود را مشاهده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار