استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

ایجاد بیش از ۵۸ هزار شغل در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در هفدهمین و آخرین جلسه کمیته هماهنگی اشتغال استان در سال 1401، از محقق شدن ۱۲۸ درصد اشتغال پیش بینی شده برای استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بیش از ۵۸ هزار شغل در آذربایجان شرقی

عابدین خرم گفت: برنامه‌های اشتغال‌زایی در سال جدید هم باید با جدیت ادامه یابد و تلاش شود تا نتیجه این اقدامات منجر به اشتغال پایدار شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محقق شدن تعهد اشتغال استان در این سال افزود: با وجود اینکه امسال بانک‌ها از نظر منابع دچار مشکل بودند اما با همکاری و همدلی، عملکرد خوبی در حوزه اشتغال داشتند که نتیجه آن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف بود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات باید منجر به خودکفایی و اشتغال پایدار شود ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها باید نحوه هزینه‌کرد این تسهیلات را رصد کنند تا در امور غیرمرتبط هزینه نشود.

خرّم اظهار کرد: در صورتی که هر یک از متقاضیان تسهیلات می‌توانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند مجددا تسهیلاتی برای آنها فراهم شود و الگوسازی از نحوه فعالیت آنان جزو رسالت‌های کمیته اشتغال استان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان به رشد شاخص‌های اقتصادی استان در سال 1401 اشاره و خاطرنشان کرد: امسال رشد اقتصادی نزدیک به 6 درصد را تجربه کردیم و به‌رغم فرازوفرودهای بسیار و مولفه‌های تهدیدآمیز اقتصادی، تولید ناخالص استان نیز در وضعیت مناسبی قرار گرفت که این موفقیت حاصل زحمات همه بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار