رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد:

تلاش بر حل مسائل سازمانی و فراسازمانی در همه سطوح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت نسبت به حل مسائل سازمانی و فراسازمانی در همه سطوح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود تلاش می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش بر حل مسائل سازمانی و فراسازمانی در همه سطوح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی در آیین اختتامیه گردهمایی دوروزه مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها گفت: تقویت سازمان در گرو تقویت روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که در جریانات اخیر از سوی معاندین به مجموعه خدوم آموزش و پرورش انجام شد، افزود: بحث‌ها و حواشی ایجادشده، بازی‌های رسانه‌ای بود که با درایت همکاران روابط عمومی روشنگری شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: نباید با مشکلات متوقف بشویم. در بودجه چالش‌هایی داریم اما با سعه صدر، پشتکار، همدلی و همفکری در سازمان در همه سطوح می‌شود با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود سازمانی و فراسازمانی مسائل را حل کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به ضرورت تغییر ساختار سازمان گفت: در این راستا و سایر موضوعات اداری، پست‌ها و جذب نیرو مکاتباتی با وزیر آموزش و پرورش داشته‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری موضوعات رفاهی و معیشتی همکاران پُرتلاش سازمان اظهار داشت: رتبه‌بندی نیز برای همکارانی که بدواً استخدام آموزشی بوده‌اند اعمال شده است و از مجاری قانونی تلاش می‌کنیم برای سایر عزیزان نیز گره‌گشایی شود.

قبل از سخنان معاون وزیر، 2 نفر از همکاران استانی به نمایندگی، برخی مسائل و مشکلات ادارات کل استان‌ها را بیان کردند که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن تبیین اقدامات انجام‌شده در مرتفع کردن برخی مشکلات برای پیگیری دغدغه‌های همکاران قول مساعدت داد.

گفتنی است گردهمایی دوروزه مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کل کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 اسفند در محل سازمان نوسازی مرکز، برنامه‌ریزی شد. گفت‌وگو با مدیران ستادی و برگزاری جلسات آموزشی با حضور اساتید دانشگاه در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار