اعزام ورزشکار خراسان جنوبی به مسابقات جهانی پارا دوومیدانی

بیرجند (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد علی اشتری، ملی‌پوش خراسان جنوبی در ترکیب تیم ملی پارا دوومیدانی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ورزشکار خراسان جنوبی به مسابقات جهانی  پارا دوومیدانی

محمدحسین خسروی بیان کرد: سه شنبه دوم اسفند ماه، تیم ملی پارا دوومیدانی با هشت ورزشکار مرد و زن جهت شرکت در مسابقات قهرمانی پارا دوومیدانی جهان که با حضور ٧٠٠ ورزشکار از ٤٩ کشور به میزبانی کشور امارات برگزار خواهد شد اعزام شدند.

وی گفت: علی اشتری در سال ۱۴۰۰ برای حضور در تیم ملی پس از تمرینات سخت و نفس گیر با پشتکاری و تلاش مستمری که داشت براساس دعوت فدراسیون جانبازان و معلولین در انتخابی تیم ملی با ۴۵۰ ورزشکار دیگر دعوت شده به اردوی انتخابی رقابت کرد و با شایستگی توانست در جمع ۸۹ نفر لیست بلند قرار گیرد و در ادامه برگزاری اردوها، به مصاف ۲۵ ورزشکار که بهترین رکوردهای اول تا سوم مسابقات آسیا از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ را کسب کرده بودند رفت و با درخشش و ارائه توانمندی های خود عضویت در تیم ملی را کسب کرد.

رقابت های جهانی ۲۰۲۳ به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از اهمیت بالایی برخوردار است و نفرات اول تا چهارم می توانند سهمیه پارالمپیک را به دست آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار