ثبت نام یکهزار و۹۵۰سوادآموزدر در دوره های سوادآموزی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ثبت نام و جذب قریب به یک هزار و ۹۵۰ سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام یکهزار و۹۵۰سوادآموزدر در دوره های سوادآموزی خراسان جنوبی

وحید احمدنژاد، پیش از ظهر امروز در نشست مدیران آموزش و پرورش و کارشناسان سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان که به صورت وبینار برگزار شد، خواستار تسریع در فرآیند کلاس گذاری دوره های سوادآموزی شد.

وی، با اشاره به اهمیت کلاس گذاری به شیوه تلفیقی، از به روز رسانی آمار بی سوادان و کم سوادان شهرستان ها در سامانه سوادآموزی خبر داد و افزود: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با تمام ظرفیت در راستای جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان اقدام کنند تا حجم ابلاغی استان تحت پوشش قرار گیرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: برخی از شهرستان در کلاس گذاری عملکرد مطلوبی داشته ولی متأسفانه به دلایلی فرایند کلاس گذاری در تعدادی از شهرستان ها کند است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر تسریع در برگزاری شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان به منظور رفع موانع فرآیند کلاس گذاری، تأکید کرد.

وی عنوان کرد: مردمی سازی کلیه فعالیت های سوادآموزی، رویکرد مهم آموزش و پرورش استان است و در راستای تحقق این مهم، از ظرفیت دستگاه های مشارکت کننده، مجمع خیرین سوادیار، طلاب و روحانیون، دانشجویان و دانشجو معلمان، بسیجیان و دانش آموزان استفاده می شود.

دبیر ستاد بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: در راستای مدرسه محوری نیز می توان از ظرفیت مدیران مدارس و معلمان در راستای آموزش بی سوادان و کم سوادن استفاده کرد.

به گفته احمدنژاد، مدیران می توانند سوادآموزان را در طرح‌هایی نظیر طرح خودآموز، طرح اولیاء ، طرح ندامتگاه، طرح آموزش بزرگسالان با نیازهای ویژه و طرح اتباع خارجی ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار