مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه­ ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

کیفیت‌بخشی به حوزه مسائل آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی از مسیر دانشگاه شهید رجایی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه­ ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت پیگیری جدی برای تحقق کامل حداقل جذب ۲۰ درصد از ورودی‌های سال آینده دانشگاه شهید رجایی از میان دانش‌آموزان هنرستانی، یک اقدام راهبردی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و توانمندسازی نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به حوزه مسائل آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی از مسیر دانشگاه شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ عباس بیات، مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه­‌ای و کاردانش معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در نشست عمومی و تجلیل از بازنشستگان این دفتر حضور یافت.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه­‌ای و کاردانش معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اهتمام به جایگاه نیروی انسانی و پاسداشت از زحمات همکارانی که به کسوت بازنشستگی نائل می‌شوند، اقدامی پسندیده است که در راستای فرهنگسازی و استفاده از تجارب گرانقدر آن‌ها در آموزش و پرورش باید صورت گیرد.

عضو شورای مدیران و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره با اقدامات مهم این دفتر اظهار داشت: تجمیع و بررسی همپوشانی مجموعه رشته‌های دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش و همچنین تعیین تکلیف با استان‌ها در ارتباط با سهم توسعه به صورت بازه‌ای برای عملکرد آن‌ها از جمله اقدامات کم‌نظیر دفتر آموزش‌های فنی و حرفه ای و کاردانش بوده است.

بیات در پایان در ارتباط با موضوع کیفیت‌بخشی به حوزه مسائل آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی تصریح کرد: پیگیری جدی برای تحقق کامل حداقل جذب ۲۰ درصد از ورودی‌های سال آینده دانشگاه شهید رجایی از میان دانش‌آموزان هنرستانی، یک اقدام راهبردی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و توانمندسازی نیروی انسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار