دعوت سازمان دانش‌آموزی قم برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن

قم (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان قم با صدور اطلاعیه ای از عموم اقشار بخصوص دانش‌آموزان برای حضور حداکثری در راهپیمایی حماسی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت سازمان دانش‌آموزی قم برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان دانش آموزی در اطلاعیه ای با گرامیداشت 22 بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم اقشار و خانواده ها بویژه دانش آموزان پیشتاز برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.
متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم رب شهدا و الصدیقین
والفجر و لیال عشر- قسم به فجر و شب های دهگانه

«انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مقطع و مطلع رهایی بخش مردم مستضعف جهانی از یوغ و اسارت دولتهای ستمکار در جهان بوده است.
این انقلاب سرآغاز بیداری جهانیان در برابر دولت های مرتجع جهان و باعث قطع ید استکبار جهانی به سردمداری دولت خبیث آمریکا و جیره خوارانش شد و جرقه های امید را در میان مستضعفان جهانی دمید.
سازمان دانش آموزی استان قم به عنوان عضوی کوچک از تشکل های دانش آموزی استان که بیش از ۵۰ هزار دانش آموز را به عنوان اعضای پیشتاز افتخاری در اختیار دارد با تأسی به مقتدای خویش، مفام معظم رهبری و در حمایت از اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران، به پاس چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران مشتاقانه همگام و همراه با همه اقشار ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت نموده و بار دیگر میثاق و پیمان مجدد با شهدا و امام شهدا و رهبر عظیم‌الشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام میدارد.
وعده گاه ما روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی از میدان جانبازان تا میدان آستانه و در غرفه های سازمان دانش آموزی استان قم»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار