دانش‌آموزان دبیرستان فاطمیه ملارد در گفت‌وگو با پانا عنوان کردند:

۲۲ بهمن موسم پاسداشت خون شهیدان ، اقتدار ایران و ملتی شریف و سرنوشت‌ساز است

ملارد(پانا)- دانش‌‌‌آموزان مدرسه فاطمیه شهرستان ملارد در مورد اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کردند، ۲۲ بهمن و دهه فجر موسم پاسداشت خون شهیدان، اقتدار ایران و ملتی شریف و سرنوشت‌ساز است .

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ بهمن موسم پاسداشت خون شهیدان ، اقتدار ایران و ملتی شریف و سرنوشت‌ساز است

زینب قربانی، یکی از دانش آموزان دبیرستان فاطمیه ملارد در مورد اهمیت شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: «۲۲ بهمن‌ماه و دهه فجر روزهایی به یادماندنی و تاریخی برای نسل های گذشته، جدید و آینده است؛ چرا که در این ایام، انقلاب اسلامی ما شکل گرفت که انقلابی مبتنی بر نگاه عمیق الهی و برگرفته از قیام خونین عاشورای حسینی بوده است، قیام و خون‌خواهی از گذشته در راه حق و استدلال‌طلبی بوده و سال ۵۷ در روز ۲۲ بهمن ماه تکرار شد».

فاطمه عین‌آبادی دانش‌آموز دبیرستان فاطمیه ملارد در این مورد عنوان کرد: «قیام ملتی استوار و یکپارچه با قلب‌های از ایمان و ایثار به ولایت موجب شکل‌گیری انقلابی اسلامی و با استقلال شد، پاسداشتی از خون شهیدان در این ایام واجب الامر است، چرا که آزادی و استقلال را به آن سبکبالان مدیون هستیم. واژه امنیت و استقلال با نام جاوید این بزرگمردان غیور معنا گرفت و آنان بودند که آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند».

فاطمه کاظمی، دانش‌آموز دبیرستان فاطمیه ملارد در این باره گفت: «کشور ما همان کشوری است که با ۸ سال جنگ و ایستادگی ملت حتی ذره‌ای از خاکش به دست دشمن نیفتاد و تسلیم نشد، زیرا ایثار ملت و از خودگذشتگی‌شان این امر را نپذیرفت که بیگانه را در میهن امن خود جای دهند، ۲۲ بهمن تمامی این خاطرات را در خود جای داد و طلوع اسلام را شکوفا کرد و ایران را به خاستگاه ارزش‌های اسلامی مشهور ساخت» .

آیلار بیات، دانش‌آموز دبیرستان فاطمیه ملارد در ادامه‌ سخنان دانش‌آموزان دیگر افزود : «حال ما دانش‌آموزان ، نسل آینده‌ساز کشور پر مهر و محبت خویش هستیم و در صحنه‌های آرمانی و تاریخی این سرزمین حاضر می‌شویم تا به اقتدار و سرافرازی کشور عزیزمان بیافزاییم و تا آخرین لحظه و قطره خون‌ خود از کشور عزیزمان پاسداری کنیم» .

دانش‌آموز خبرنگار : هستی اسدی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار