معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

نقش بسزای نهاد امور تربیتی در تربیت دانش آموزان انقلابی

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر اهمیت نهاد امور تربیتی در جامعه برای تربیت دانش آموزان انقلابی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش بسزای نهاد امور تربیتی در تربیت دانش آموزان انقلابی

پناهعلی حسین زاده در جلسه ی هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته امور تربیتی، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بنیانگذاران امور تربیتی و با اشاره به نقش بسزای مربیان امور تربیتی در تربیت دانش آموزان انقلابی، اظهار داشت: نهاد امور تربیتی به منظور حراست از مرز های اعتقادی و حفظ دستاورد ها و تبیین ارزش های انقلاب در سال ۱۳۵۹ توسط این شهیدان تاسیس گردیده است.

وی افزود: لازم به ذکر است که نهاد امور تربیتی در طول سال های گذشته، نقش بسیار مهمی در آموزش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: به اعتقاد شهید بزرگوار رجایی، مربیان امور تربیتی، سربازان انقلاب در آموزش و پرورش بوده و رسالت آنان تعمیق باور های دینی و انقلابی در دانش آموزان است.

حسین زاده در پایان با اشاره به برنامه های هفته ی امور تربیتی گفت: از برنامه های این هفته می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به عنوان پدر معنوی استان، دیدار با خانواده شهدا، معرفی کتاب و تجلیل از برتر ها، تجلیل از مناطق برتر و همایش متمرکز نواحی ۵ گانه تبریز اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار