اعلام آمادگی ٢٠٠ معلم برای حضور در قرارگاه جهادی اصفهان

اصفهان (پانا) - برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان، معلمان جهادی به میدان آمده و ٢٠٠ نفر از آنها در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی ٢٠٠ معلم برای حضور در قرارگاه جهادی اصفهان

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

مصطفی درستکار رئیس ادراه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات گفت: هشت کارگروه در قرارگاه جهادی استان اصفهان، کارشان را شروع کرده اند.

وی افزود: در تمام شهرستان های استان اصفهان قرارگاه های جهادی تشکیل شده و در طی ماه های گذشته سرعت اقدامات آن شتاب گرفته است.

درستکار تصریح کرد: کارهای بزرگی در قرارگاه جهادی دنبال می شود و رؤسای ادارات مناطق و نواحی با تمام وجود تلاش می‌کنند که قرار گاه به صورت موفق عمل کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات قرار گاه تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش است که در این زمینه اقدامات خیلی خوبی انجام شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اضافه کرد: توجه ویژه به مدارس حاشیه ای و محروم استان از اولویت هاست و روسای آموزش و پرورش گام های جدی در این زمینه برداشته اند.

وی ادامه داد: از کلیه ظرفیت های برون سازمانی و درون سازمانی قرارگاه استفاده می کنیم تا بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

درستکار گفت: بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین از مدارس محروم در دستور کار قرارگاه بوده است و با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: تشکیل کمیته های ویژه در مورد رسیدگی به مدارس محروم تشکیل شده و برای پیگیری امور مدارس تشکیل شده است.

رئیس اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان معلمین جهادی به میدان آمده و ٢٠٠ نفر در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار