رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان اصفهان:

نظارت جدی بر ثبت‌نام مدارس، اوقات‌فراغت و نقل و انتقالات

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت کارشناسان ارزیابی عملکرد در شهرستان‌ها آینده‌نگری، به موقع انجام شدن کارها، ارائه پاسخ‌های مستدل و محکمه‌پسند و راستی‌آزمایی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل در گردهمایی یک‌روزه کارشناسان ارزیابی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت نظارت از دیدگاه قرآن مجید اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، ناظران عیون تشکیل حکومت اسلامی هستند.

وی با اشاره به برخی از راهکارهای مبارزه با فساد اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها در این زمینه شفاف‌سازی است و دیگر اقداماتی که باید انجام شود تکریم ارباب‌رجوع، شایسته‌سالاری، نظارت‌های مردمی و تقویت ارزش‌های دینی است.

درستکار خاطرنشان کرد: در ارزیابی عملکرد باید درک روشنی از اهداف مبتنی بر مأموریت داشته باشیم و موانع دستیابی به آنها را شناسایی کنیم و مشکلات را تبدیل به مسأله و سپس حل کنیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل بیان کرد: کارشناسان ارزیابی عملکرد در شهرستان‌ها آینده‌نگری، به موقع انجام شدن کارها، ارائه پاسخ‌های مستدل و محکمه‌پسند و راستی آزمایی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه آموزش‌های ویژه مدیران و کارشناسان در ادارات برگزار شود و نظارت همه جانبه در اموراتی مانند ثبت‌نام، اوقات فراغت و نقل و انتقالات در دستور کار جدی باشد.

درستکار در پایان با اشاره به اهمیت موضوع انتصاب مدیران اظهار کرد: باید در این زمینه دقت نظرهای لازم صورت گیرد و انتصاب مدیران به شکل کاملاً ضابطه‌مند انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار