رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات  اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

٣٣ منطقه محروم در استان اصفهان شناسایی شده که باید در آنجا مدرسه ساخته شود/ فیلم

اصفهان (پانا) - رئیس اداره  بازرسی و رسیدگی به شکایات  اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ٣٣ منطقه محروم شناسایی شده که باید در آنجا مدرسه ساخته شود. امید است با دستان توانمند خیرین و عزیزان بتوان در قرارگاه جهادی مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
٣٣ منطقه محروم در استان اصفهان شناسایی شده که باید در آنجا مدرسه ساخته شود/ فیلم

نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خانه معلم شماره ٣ اصفهان برگزار شد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت: قرارگاه جهادی حرکت بسیار خوبی است و اهتمام حضرت عالی به بحث قرارگاه ما را بر آن داشت که ما هم مثل جنابعالی بصورت ویژه هم در این قرارگاه شرکت کنیم و هم به آن توجه ویژه داشته باشیم و متعاقبا یکی از کارهای مهم روسای محترم نواحی و مناطق توجه ویژه به مناطق محروم و مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: در راستای عدالت آموزشی، شعار امسال آموزش و پرورش استان اصفهان تربیت دینی و عدالت آموزشی است و عدالت آموزشی ذیل این قرارگاه تفسیر می شود.

مصطفی درستکار، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «این قرارگاه در راستای مطالبات حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین در راستای راهبردهای سند تحول بنیادین تاسیس شده و گام های بلندی در حال برداشته شدن در قرارگاه جهادی است. این قرارگاه را در سطح وزارت آموزش و پرورش داریم که ما هم در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قرارگاه را تشکیل دادیم.»

وی ادامه داد: «همچنین در ۴١ منطقه و ناحیه آموزش و پرورش قرارگاه را داریم. در این قرارگاه ها کارهای زیادی دنبال می شود. اولین کار ترویج روحیه جهادی است. یعنی عزیزان باید با روحیه جهادی مشکلات را بررسی و برطرف کنند.»

درستکار افزود: «در قرارگاه استان اصفهان کلیه مدارس استان را شناسایی کردیم. ما در این جریان، ٣٣ منطقه محروم را شناسایی کردیم که باید در آنجا مدرسه ساخته شود و تمام تجهیزات مورد نیاز مناطق را شناسایی کردیم‌ و امیدواریم با دستان توانمند خیرین و عزیزان بتوانیم در قرارگاه جهادی مشکلات مناطق محروم را برطرف کنیم.»

در ادامه سید احمد بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در جلسه امروز توجه ویژه به مناطق محروم استان را داریم، در حوزه آموزش متوسطه دو بحث مهم برای ما مطرح است. اول بحث سازماندهی دبیران، به طوری که بتوانیم دبیران مطرح را در مناطق محروم نیز به کار بگیریم، بحث دوم توزیع عادلانه منابع مالی و تجهیزاتی است که انشالله بتوانیم با برنامه ریزی در مناطق محروم و نیازمند توجه هم امکانات و تجهیزات لازم را سازماندهی کنیم.

دانش‌آموزان خبرنگار:ستایش صالح پور، هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار