کسری حاجی زاده: موسیقی از حالت هنری به حالت بازاری تبدیل شده است

تهران (پانا) - کسری حاجی زاده می‌گوید سطح توقع مردم از آثار موسیقی پایین آمده است زیرا در این چند سال فقط کارهای سطحی شنیده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کسری حاجی زاده: موسیقی از حالت هنری به حالت بازاری تبدیل شده است

کسری حاجی زاده خواننده درباره موسیقی پاپ گفت: متاسفانه موسیقی پاپ دچار تکرار شده است و زمانیکه یک اثر مورد توجه قرار می گیرد همه تلاش می کنند مانند همان اثر را بسازند در صورتیکه آن اثر فقط یک بار ماندگار شده است.

این خواننده در ادامه بیان کرد: سطح توقع مردم از آثار موسیقی پایین آمده است زیرا در این چند سال فقط کارهای سطحی شنیده اند. به عنوان مثال «سلام آخر» احسان خواجه امیری ماندگار شد زیرا ترانه خوبی داشت و بعد از آن همه سعی کردند مانند آن اثر را ارائه دهند که موفق نشدند.

وی افزود: متاسفانه در ترانه های امروزی از کلمات نامناسب استفاده می شود و ما نباید اجازه دهیم گوش مردم به شنیدن این نوع ترانه و موسیقی ها عادت کند.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: دلیل رشد نکردن موسیقی عدم حمایت از هنر و هنرمندان است. در حوزه موسیقی اسپانسر نداریم و خیلی ها می خواهند با سرمایه گذاری کم به در آمد بالا برسند. همچنین قراردادهایی که با هنرمندان امضا می کنند فاجعه است و همیشه به ضرر هنرمند موسیقی است.

این خواننده در پایان گفت: در حوزه موسیقی نوازنده ها و آهنگسازان مظلوم واقع شده اند زیرا حتی اسمی از آنها برده نمی شود. باید بپذیریم که موسیقی از حالت هنری به حالت بازاری تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار