اظهارات عجیب گرشا رضایی درباره حاشیه‌هایش

تهران (پانا) - گرشا رضایی خواننده موسیقی پاپ که اظهاراتش در واکنش به یکی از تماشاگران کنسرتش در زاهدان با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد، در یک گفتگوی رادیویی توضیحاتی را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات عجیب گرشا رضایی درباره حاشیه‌هایش

گرشا رضایی خواننده پاپ که طی چند روز گذشته انتشار ویدئوی مربوط به واکنش توهین‌آمیز او نسبت به انتقاد یکی از مخاطبانش در کنسرت در فضای مجازی، انتقاداتی را به همراه داشت و با واکنش دادستانی زاهدان هم مواجه شد، در گفتگویی با مصطفی امامی در برنامه رادیویی «استودیو هشت» به بیان اظهاراتی پرداخت که بیشتر از جنس توجیه بود تا توضیح!

این خواننده درباره واکنش خود به انتقاد یک مخاطب در کنسرت بیان کرد: من از خودم دفاع کردم، ایشان هم نماینده مردم سیستان نبوده است. مردم زاهدان آنچنان مهمان نوازی کردند که خجالت زده بودم و قربان صدقه مردم سیستان هم رفتم.

وی در ادامه مدعی شد: این اتفاق جریانی است که به نظرم از خارج کنترل می‌شود. جریانی که بعداً می‌گوید گرشا رضایی به مردم فلان جا توهین کرد اما من توهین نکردم من گفتم آن فرد نظم کنسرت را بهم نریزد. آنجا خانواده نشسته بود و نمی‌توانم ببینم برخی داد و بیداد می‌کنند.

این خواننده پاپ در عین حال گفت: ضمن اینکه اگر سوءتفاهمی برای مردم زاهدان پیش آمده است دستشان را می‌بوسم خاک پای همه مردم ایران هستند و اگر لازم باشد برایشان تفنگ به دست می‌گیرم و فکر نکنند ما فقط میکروفن به دست می‌گیریم.

رضایی در پاسخ به مصطفی امامی مجری برنامه درباره وایرال شدن سخنانش در کنسرتی دیگر که با ادبیاتی نامناسب منتقدانی پلی‌بک‌خوانی خود را خطاب قرار داده بود هم اظهار کرد: این هم به خاطر تقطیع است من می‌خواستم از فضای فرهنگی کشور و جوانان کشور محافظت کنم در مقابل پیج‌های مجازی.

وی در واکنش به اینکه ادبیاتش در کنسرت تهران و خطاب کردن منتقدان با اصطلاح «خاک توی سرتان» قابل دفاع نبوده است هم بدون هیچ توضیحی درباره دلیل به کار بردن این ادبیات عنوان کرد: در این دو روز خیلی به من حمله شد و حرف‌های رکیک زده شد. من منظورم این بود اگر قرار است از این دایره حذف شوم فدای سر مردم ایران، مثل قدیم موسیقی کودک کار می‌کنم اما نگذارند این بلا سر بقیه بیاید.

در همین ارتباط رضایی مدیربرنامه این خواننده در پاسخ شروع به تحقیر این تماشاچی می‌کند. او پس از تمسخر تماشاچی معترض مدعی می‌شود گروهش از بهترین موزیسین‌های ایران و دنیا در سبک پاپ هستند و ...
حاجی زاده مدیر برنامه ای گرشا رضایی این اتفاق را در برنامه «صباهنگ» رادیو صبا این طور توضیح داد، از اول اجرا این فرد تماشاچی با طنازی و بی احترامی به عوامل اجرای کنسرت شروع به توهین کرد، نوازنده ها و خواننده را مسخره می کرد، قطعا خود فرد فیلم کامل این ماجرا را دارد، ما بارها به ایشان تذکر دادیم از حراست سالن خواستیم که با ایشان برخورد کننده چون ریتم برنامه را به هم می ریخت.
ولی متاسفانه در برخی موقعیت ها و شهرستان ها به دلایل امنیتی به خاطر تشویشی و تشنجی که در سالن ایجاد می شود، نمی توان با آنها برخورد کرد. در تهران اگر یک خانم روسری اش عقب برود حراست سالن به راحتی و بدون حاشیه به او تذکر می دهند ولی در برخی شهرستان ها نمی توان با تماشاچی ها برخورد کرد.
مدیر برنامه های گرشا رضایی گفت: اگر به صورت کارشناسی تمام کارهای گرشا رضایی بررسی شود متوجه می شوید که هیچ سابقه پلی بکی در کارهایش وجود ندارد حتی در اجراهای سازمانی با هزینه مناسب هم حتی پلی بکی وجود نداشته است.
وی افرود: پشت این ماجرا یک تیم قرار دارد و برنامه ریزی شده است اگر فیلم کامل این اتفاق را ببینید متوجه می شوید که این جمله ای که از گرشا رضایی منتشر شد که می گوید «خاکبرسرشان» خطابش کسانی است که به این نظام ، دولت ، مردم ، اجتماع و هنرمندان آسیب می زنند.
مدیر برنامه های گرشا رضایی گفت: حدس می زنیم که چه کسی پشت این ماجرا است ولی بنا به دلایلی نمی توانیم اسم ببریم و این فقط یک حدس است، البته در باره این اتفاق شب گذشته گرشا رضایی در صفحه شخصی خود به مردم توضیح داده است.
برنامه «صباهنگ» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ با اجرای فریبا باقری و تهیه کنندگی سیامک احمدی پور تقدیم مخاطبان می شود علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا و بخش «گفتم گفت» شنونده این گفتگو باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار