در گفت‌وگو با پانا

مردم موسیقی وزین را تشخیص می دهند

تهران (پانا) - خواننده پاپ کشورمان می‌گوید مردم موسیقی وزین را تشخیص می‌دهند و شنیدن بیش از اندازه برخی آثار ضعیف دلیل بر افت سطح سلیقه موسیقیایی نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم موسیقی وزین را تشخیص می دهند

سید هادی قریشی درباره محتوای موسیقی‌های رایج به پانا گفت: «اصولا در هنر، غالبا محتوای کارهایی که برای عموم ارائه می‌شود، بیشتر بر اساس نیازها و درخواست‌های مخاطبین آن هنر است. حالا اگر هنرمندی اول راه باشد و بخواهد خودش را معرفی کند، بیشتر به سلیقه مخاطب توجه می‌کند و بعد از آنکه شناخته می‌شود می‌تواند ادامه سبک کارش را انتخاب کند.»

وی ادامه داد: «سلیقه موسیقایی من، موسیقی دهه 50 و 60 و تا حدی دهه۷۰ است. اکنون سلیقه موسیقی و محتوای موسیقی تغییر کرده و جامعه دوباره دارد به سمت موسیقی‌های باکیفیت بهتر می‌رود و مخاطب موسیقی با اصل و نسب را بیشتر می پسندد.

دو اثر درباره ایران

این خواننده پاپ درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود عنوان کرد: «تا پایان سال دو قطعه با ترانه‌سرایی امید صباغ‌نو را منتشر خواهم کرد. دو قطعه با نام‌های ایران من و خانه اجدادی نیز که درباره ایران است، منتشر خواهند شد. ترانه قطعه خان اجدادی از آثار سجاد عزیزی‌آرام است که محمدرضا چراغعلی آن را آهنگسازی کرده است.»

این خواننده پاپ در ادامه از آرش قاسمی که ساخت بسیاری از آثارش را برعهده داشته نیز تقدیر کرد‌.

قریشی همچنین درباره فضای آثار خود گفت:«سعی کردم موسیقی‌های تولیدی محتوای مورد پسند عموم جامعه داشته باشد. معتقدم مردم کشور ما گوش موسیقایی بسیار خوبی دارند؛ شاید تصور کنیم وقتی ترانه ای ضعیف و اجرای نه چندان خوب مورد پسند واقع می شود نشان از افت سطح سلیقه مخاطب دارد اما مخاطبان ما کارهای وزین، محتوا، صداها و اجراهای بهتر را به درستی تشخیص می دهند.»

وی افزود: «صدای هر خواننده یک ظرفیتی دارد که باید متناسب با آن بخواند. من سعی کرده‌ام که نوع ملودی کارهایم متفاوت باشد چون به نظرم سلیقه مردم هم متفاوت است. نمی خواهم وقتی یک ملودی شنیده شود بگویند که بر اساس سبک ملودی کار چه کسی است. تقریبا کارهایی که داشته‌ام با هم متفاوت بوده‌است. »

هادی قریشی با اسم هنری دکتر هادی تاکنون بیش از 30 اثر از خود با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرده است. گیتار، دلبر، دلگیر، تنهایی، حسین من (ع)، بی قانون، دیدار و... از جمله آثاری است که با خوانندگی دکتر هادی قریشی منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار