120 کنسرت موسیقی اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد

تهران (پانا) - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد ۱۲۰ کنسرت موسیقی در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار و مجوز انتشار ۳۸۰ تک‌آهنگ صادر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
120  کنسرت موسیقی اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نهاد اردیبهشت امسال، ۵۴ مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی صادر کرد و دفعات اجرای صحنه‌ای در این ماه به ۱۲۰ اجرا رسید.

همچنین دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ۳۸۰ تک‌آهنگ، ۲۶ آلبوم موسیقی، ۱۰ نماهنگ و هشت تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۳۰۹ اثر در گونه موسیقی پاپ، ۱۶ اثر در گونه موسیقی سنتی، ۳۰ اثر در گونه موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در گونه موسیقی نواحی، هفت اثر در گونه موسیقی کلاسیک، پنج اثر در گونه موسیقی الکترونیک تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۶ آلبوم موسیقی سنتی، پنج آلبوم موسیقی پاپ، پنج آلبوم موسیقی تلفیقی، پنج آلبوم موسیقی نواحی، چهار آلبوم موسیقی کلاسیک و یک آلبوم موسیقی کودک در اردیبهشت ماه صادر شده است.

در بخش نماهنگ‌ها، ۱۰ نماهنگ مجوز گرفته‌اند که در گونه موسیقی پاپ بوده است.

برای این آثار مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آنها در اختیار مالک اثر است.

با توجه به تفویض اختیار در بخش اجرای صحنه‌ای به اداره کل ارشاد استان‌ها، این آمار فقط مربوط به مجوزهایی است که توسط دفتر موسیقی صادر شده است.رونمایی نمایش خانگی از وحشت خفته در نقاشی «ترک خورده»
رونمایی نمایش خانگی از وحشت خفته در نقاشی «ترک خورده»
تهران- ایرنا- پخش دوبله اختصاصی فیلم «ترک خورده» از امشب ۱۳خرداد در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. این فیلم گونه (ژانر) وحشت، محصول تایلند است و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، فیلم ترک خورده (Cracked) به کارگردانی سوراپانگ پلونسانگ در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و تماشای آن برای علاقمندان ژانر وحشت برابر با یک ساعت‌ونیم تجربه ترس و دلهره است.
ماجرای فیلم ترک خورده از این قرار است که راجو یک تابلوی نقاشی را از پدر مرحومش به ارث می‌برد و کسی را استخدام می‌کند تا تابلو را تعمیر کند؛ اما هیچ یک از آن دو نمی‌دانند که این اثر گرانبها، قصه‌ای پیچیده دارد و ترس و وحشتی کم‌نظیر را برای آنها رقم می‌زند.

فیلم ترک خورده به مدیریت حسام صادقی نیکو و صدابرداری مهدی اداوی و ترجمه‌ای از حانیه حسن آبادی منتشر می‌شود.

اعظم حبیبی، مهبد قناعت پیشه، حسام صادقی نیکو، شیدا زینی، آرشیا آروین، مریم خلقتی و جوانه برهانی در کنار سعید مقدم منش گویندگان این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار