رونمایی از آلبوم «به یاد گل‌ها» میلاد کیایی در فرهنگسرای ارسباران؛

تهران (پانا) - آیین رونمایی آلبوم ارکسترال «به یاد گل‌ها» با حضور چهره‌های هنری در عرصه موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی  از آلبوم «به یاد گل‌ها» میلاد کیایی در فرهنگسرای ارسباران؛

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران؛ آیین رونمایی آلبوم ارکسترال «به یاد گل‌ها» یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده، به آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی، دکلمه فاطمه آل عباس و خوانندگی سروش مظفری که توسط نشر «راوی» پیش روی شنوندگان قرار گرفته است، روز شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ با حضور چهره‌های هنری در عرصه موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آلبوم «به یاد گل‌ها» به تهیه کنندگی رضا مهدوی، شامل ۱۰ قطعه موسیقی با نام‌های: مقدمه در مقام شور، راز آشکارا، آوای گل‌ها، نی نوازی، چه توان گفت، عود نوازی، مهر و ماه، سرودی تازه بخوان، راز آشکارا (بازپخش) و ای هم‌زبانان است.

این مجموعه فاخر، سعی و کوشش میلاد کیایی از چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی در مسیر زندگانی است که بخشی از حاصل عمر شریف خود را با نهایت توجه به نغمگی و گوش آشنایی مردمانی که با گوش هوش جان می‌شنوند، طراوتی تازه در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران مهیا می‌سازد.

این هنرمند بخشی از تاریخ موسیقی معاصر و سرشار از هوش و خاطره و دقت نظر اجتماعی هنری هستند که با درک و دریافت منحصر و برخوردار از روابط عمومی قوی این مهم نیز باعث شده در تک نوازی سنتور و در اجراهای گروهی و آهنگسازی، آثارشان مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

عموم علاقه‌مندان به هنر موسیقی، برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار