آئین کلنگ‌زنی پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - آئین کلنگ‌زنی پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین کلنگ‌زنی پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان شهریار

آئین کلنگ‌زنی پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد با حضور معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، بخشدار جوقین، مدیر آموزش و پرورش شهریار، دهیاری، شورای اسلامی، خیرین نیک اندیش و مردم روستای ابراهیم آباد آئین کلنگ زنی پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز برگزار شد.

محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیک اندیش محسن اسدی و دهیاری و شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد، بیان کرد: بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است و باید زمینه مناسبی برای آموزش فرزندانمان این آینده‌سازان کشور عزیزمان فراهم کنیم. امروز این مهم در روستای ابراهیم آباد برای تعلیم و تربیت در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در ساخت مدارس باید سعی کنیم برای تربیت همه جانبه محیط آموزشی و پرورشی و ورزشی به طور کامل ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد تا بتوانیم از شیوه های نوین در امر آموزش برای دانش آموزان استفاده کنیم.

شایان ذکر است پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز روستای ابراهیم آباد در زمین دو هزار متری دهیاری و شورای اسلامی روستا توسط خیر نیک اندیش محسن اسدی ساخته خواهد شد.‌

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار