آئین کلنگ زنی احداث فرهنگسرای آموزش و پرورش

کرمانشاه(پانا)- آئین کلنگ زنی احداث فرهنگسرای آموزش و پرورش با حضور مسئولین شهرستان صحنه در محله سی متری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین کلنگ زنی احداث فرهنگسرای آموزش و پرورش

مهدی رضائی، شهردار صحنه ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر، از مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهت تحویل زمین مورد نیاز پروژه مذکور به شهرداری صحنه، تشکر کرد.

شهردار صحنه در ادامه افزود: بنده و همکاران پرتلاشم در شهرداری صحنه، امروز بسیار خرسندیم که اهالی شریف و نجیب محله کم برخوردار سی متری، پس از گذشت دهه ها انتظار، شاهد احداث فرهنگسرا و پارک در محله خود هستند.

وی در ادامه افزود: اعتبار فاز اول این طرح ۶ میلیارد ریال و مدت اجرای پروژه سه ماه است و امیدواریم این پروژه در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسد و مورد استفاده شهروندان عزیز قرار بگیرد.

ایرج کریمخان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه هم در این مراسم با اعلام اهدای زمین از سوی آموزش و پرورش به شهرداری برای احداث پارک و فرهنگسرا افزود: این توافق نامه برای اولین بار در استان انجام گرفته است و امیدواریم این حرکت به جهت استفاده مردم در سراسر استان و حتی کشور فراگیر شود.

وی در پایان از مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش استان در این توافق و همچنین از تلاش های فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صحنه جهت تخصیص بودجه احداث فرهنگسرا و پارک محله سی متری قدردانی بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار