آئین کلنگ زنی باغ بانوان شهر بافران

اصفهان (پانا) - شهردار بافران نائین گفت آئین کلنگ‌زنی باغ بانوان شهر بافران با حدود ۵ هزار مترمربع عرصه، شامل فضای سبز و باز و همچنین مراکز چند منظوره برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی زده شود.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آئین کلنگ زنی باغ بانوان شهر بافران

در آئین کلنگ‌زنی باغ بانوان شهر بافران، احسان شریف النسبی شهردار بافران ضمن تبریک عید غدیر به مردم شهرستان نایین بیان کرد: آئین کلنگ زنی باغ بانوان شهر بافران با حدود ۵ هزار مترمربع عرصه، شامل فضای سبز و باز و همچنین مراکز چند منظوره برای فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می شود.

به گفته وی با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات انجام شده، پیش بینی می شود در سنوات آینده، هر چه سریعتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک، در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک عید غدیر خم از کلنگ زنی باغ بانوان شهر بافران اظهار رضایت کرده و بیان کرد: باغ بانوان یکی از مطالبات به حق بانوان شهر بافران است.

وی با بیان اینکه در مسیر پیش رو، همه باید تلاش کنند تا خواسته به حق بانوان شهر بافران و شهرستان نایین برآورده شود،از اقدامات خود به منظور پیشرفت پروژه گفت و خاطرنشان کرد: بنده تمام تلاشم را خواهم کرد با آنچه که در توان و بضاعت دارم، اعتبارات مکان ها و ظرفیت‌های موجود به منظور پیشرفت پروژه را فراهم کرده تا مطالبات به حق بانوان شهر بافران به لطف خدا برآورده شود و به زودی شاهد استفاده بانوان عزیز از این مکان باشیم.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار