عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هدف از آموزش‌ رسیدن به انسانیت و پرورش است

بهارستان یک (پانا) - عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تاکید بر طرح پیوند مسجد و مدرسه هدف از آموزش را رسیدن به انسانیت و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از آموزش‌ رسیدن به انسانیت و پرورش است

حجت‌الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در شورای آموزش و پرورش استان تهران که در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد، گفت: یکی از فرصت‌ها و نقاط قوتی که در شهرستان بهارستان وجود دارد، وحدتی است که شهردار، فرماندار، ائمه محترم جمعه، بخشداران، اعضای شورای شهر و همه باهم دغدغه‌مند مسائل آموزش و پرورش هستند و این مساله برای حل مشکلات، بسیار راهبردی و راهگشا است.

عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: امیدوارم بزودی تحول و پیشرفت را در نوسازی مدارس نیز شاهد باشیم و برای کمک به این امر، می‌توانیم از ظرفیت خیرین ملی و استانی استفاده کنیم.

مسئول ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هزینه برای آموزش و پرورش را سرمایه گذاری دانسته و خاطرنشان کرد: بهتر است مدارس جلسات ماهانه با ائمه جمعه و فرماندار داشته باشند و به حرف‌های معلمان، مدیران و دانش آموزان گوش دهیم.

وی، با اشاره به طرح پیوند مسجد و مدرسه خطاب به مسئولان آموزش و پرورش، گفت: دانش‌آموزان را با همراهی اولیای مدرسه به مساجد هدایت کنید؛ چرا که آموزش مقدمه پرورش است و ما آموزش را برای پرورش می‌خواهیم و ما هر دو در کنار هم نیاز داریم و اصل رساندن به انسانیت و تربیت است.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار