سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

ارتباطی پایدار با دانش‌آموزان راهی برای مقابله با برنامه‌‌های دشمن

بهارستان یک(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست هماهنگی مدیران و مبلغان طرح امین، راه مقابله با برنامه‌ریزی‌های دشمن را، برقراری ارتباطی پایدار با دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتباطی پایدار با دانش‌آموزان راهی برای مقابله با برنامه‌‌های دشمن

نشست هماهنگی مدیران و مبلغان طرح امین با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

این جلسه در جهت تشریح برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم بین روحانیون و مبلغان طرح امین و مدیران مدارس بود که مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به بررسی دستور‌العمل ابلاغی از طرف معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل پرداخت.

آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص نحوه ورود روحانیون طرح امین ضمن تاکید بر خوشرویی با دانش‌آموزان، اظهار کرد: دشمن برای هر قشری برنامه‌ریزی دارد؛ بنابراین نیازمند آن هستیم که با خوشرویی با دانش‌آموزان ارتباطی پایدار حاصل کنیم.

وی تاکید کرد: لازمه چنین کاری یکسان بودن عمل و گفتار ما است. اگر دانش‌آموزی ببیند من کار خوبی را که می‌گویم، انجام می‌دهم و او نیز به دنبال انجام آن کار خواهد بود.

اصلانی بر تقویت اسلام ناب محمدی گفت: طبق ساحت‌های آموزشی در خصوص گسترش فعالیت‌های قرآنی اقدامات لازم را انجام دهید؛ ما نیز با تمام توان در این راه شما را یاری خواهیم کرد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار