امام جمعه شهرستان قدس در مراسم صدای زنگ استکبارستیزی:

دانش‌آموزان قوی ایران قوی می‌سازند

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در مراسم صدای زنگ استکبارستیزی در دبستان دخترانه شهیدان تقی‌زاده که همزمان با سراسر کشور برگزار شد گفت دانش‌آموزان قوی ایران قوی می‌سازند و ایران قوی دشمن استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان قوی ایران قوی می‌سازند

مراسم زنگ استکبارستیزی در دبستان دخترانه شهیدان تقی‌زاده همزمان با سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس، صادق موسی پور رئیس اداره مشارکت ‌های مردمی شهرستان ‌های استان تهران و وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در مراسم صدای زنگ استکبار تیزی ضمن گرامیداشت یاد شهید نوجوان بسیجی، دانش‌آموز شهید محمدحسین فهمیده، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مفتخر به ثبت ۳۶هزار دانش‌آموز شهید است که با تمام توانایی‌های خود در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: در دوران اکنون هم دانش‌آموزانی مثل علی لندی، که مظهر ایثار و فداکاری بود، که در راه نجات جان هم وطنان خود جان خود را فدا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار اظهار کرد: در حادثه اخیر شاهچراغ سه نفر از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند، حال ما دانش‌آموزان باید بتوانیم به آسیب‌های طراحی شده از طرف دشمنان آگاه شده و آنها را خنثی کنیم و این در صورتی امکان پذیر است که ما دانش‌آموزان قوی پرورش داده، که همانا دانش‌آموزان قوی، ایران قوی می‌سازد و ایران قوی، دشمن استکبار جهانی است.

خبر نگار دانش‌آموز: سما عزیزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار