هادی ایزدی سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران معارفه شد

ساری(پانا)- در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان دانش‌آموزی هادی ایزدی به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان مازندران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هادی ایزدی سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران معارفه شد

آیین تکریم از محمد رضایی و معارفه هادی ایزدی به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان مازندران با حضور مجتبی رضانژاد معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران و دیگر مسئولان در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

دراین آیین مجتبی رضانژاد ضمن تقدیر از زحمات محمد رضایی در دوره مسئولیت خود به هادی ایزدی رئیس جدید سازمان دانش آموزی تبریک گفت و افزود: سازمان دانش آموزی از بازوان نیرومند در فعالیت های حوزه پرورشی است. اگر این سازمان در دل مدارس نفوذ کند تشکل های زیبایی ایجاد می‌شود که محصول آن این دانش آموزان خبرگزاری پانا هستند که ما به این دانش آموزان افتخار می کنیم.

رضانژاد بیان کرد: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی ولی نعمت های ما هستند این را فقط به عنوان شعار نمی‌گویم،همه دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت بر این نکته اتفاق نظر دارندکه سازمان دانش آموزی ظرفیت بالایی برای توانمندسازی ومهارت آموزی و شخصیت سازی دانش آموزان ایفا می کند.

محمد رضایی رئیس سابق سازمان دانش آموزی مازندران گفت: هدف سازمان دانش آموزی یک جمله است( کشف و شناسایی استعداد ها و پرورش آنها) چرا که دانش آموزان با استعدادی و توانمندی در استان وجود دارند که باید این عزیزان را شناسایی کنیم و به رشد و پرورش آنان همت گماریم.

وی در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان با فعالیت در سازمان دانش آموزی یک نقش اجتماعی کارآمد می پذیرد و در قالب این نقش اعتماد به نفس و حس کارآمدی می‌کند. دانش آموزی که تا قبل از ورود به سازمان دانش آموزی، از فعالیت های تربیتی و اجتماعی یه دور بوده است؛ با ورود به عرصه تشکیلات و خبرنگاری پانا، به دانش آموزی تمام ساحتی بدل می شود که غایت نهایی تربیت در آموزش و پرورش است.

سپس هادی ایزدی گفت : برنامه ما در سازمان دانش آموزی تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی منطبق با سند تحول بنیادین خواهد بود.

ایزدی افزود: سازمان دانش آموزی تا به الان سرآغاز خدمات ارزشمند بسیاری در دستگاه تعلیم و تربیت بوده است، بدین جهت که دانش آموزان را به انجام فعالیت های جمعی و حضور پررنگ در اجتماع تشویق می‌کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد رضایی در طول دوران تصدی مدیریت سازمان دانش‌آموزی مازندران، هادی ایزدی به سمت رئیس سازمان دانش آموزی استان مازندران منصوب شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار