سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش مازندران:

آینده جامعه در دست دانش‌آموزان است

ساری (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد آینده جامعه در دست دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده جامعه در دست دانش‌آموزان است

نخستین گردهمایی روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستان ها و مناطق استان مازندران در سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این نشست گفت: آینده جامعه ما در دست دانش آموزان است و باید از این ظرفیت خوب سازمان دانش آموزی استفاده کنیم.

علی شمس ناتری بیان کرد: یکی از نکات بسیار ارزشمند در سازمان دانش‌آموزی نقش مشارکت دانش آموزان است که به اعتقاد قلبی من هر کجا به دانش آموزان اعتماد کردیم و به آنها برنامه دادیم بهترین نتیجه را گرفتیم.

وی در ادامه گفت: نقش مشارکت دانش آموزان در سازمان دانش آموزی بسیار مهم است، مجلس دانش آموزی، پیشتازان و خبرگزاری پانا ظرفیت های بسیار ارزشمندی هستند که سازمان دانش آموزی دارد.

شمس ناتری تأکید کرد: یکی از اهداف مهم سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است، دانش آموزان می توانند در این حوزه هم اعتماد به نفسشان بالا برود و هم تعاملات اجتماعی بهتری داشته باشند.

وی افزود: میدان کار، میدان برنامه محوری است؛ اتاق فکر تشکیل بدهید و با هم برنامه داشته باشید، ما ظرفیت های خوبی را در شرق و غرب مازندران داریم. حتی از حوزه دانش آموزان هم اتاق فکر داشته باشید. به دانش آموزان باید اعتماد کرد و آنها را وسط میدان آورد.

شمس در پایان گفت: حتماً از ظرفیت‌های خبرگزاری پانا استفاده کنید. ظرفیت پانا در حوزه اطلاع رسانی ظرفیت خوبی است.

هادی ایزدی، رئیس سازمان دانش آموزی استان مازندران نیز گفت: همکاران ما با ساختار تشکیلاتی سازمان دانش آموزی آشنا نیستند، به همین دلیل اولین گامی که برداشتیم برگزاری یک دوره ۱۶ ساعته ضمن خدمت برای معاونین پرورشی و مدیران مدارس است.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار