سلیمی در گفت‌وگو با پانا:

خروجی آموزش و پرورش باید افرادی با مهارت‌های ویژه باشد

حتی اگر بخش‌هایی از سند تحول بنیادین اجرایی شود، می‌توانیم حرکت معناداری به سمت آموزش و پرورش در تراز انقلاب داشته باشیم

تهران (پانا) - یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت خروجی آموزش و پرورش باید افرادی باشند که مهارت‌های ویژه داشته باشند و در حوزه اعتقادات، بنیادهای اعتقادی‌شان مستحکم باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خروجی آموزش و پرورش باید افرادی با مهارت‌های ویژه باشد

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با پانا در خصوص دانش‌آموز و آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «آموزش و پرورش در تراز انقلاب، آموزش و پرورش متفاوتی است یعنی خروجی آن باید افرادی باشند که مهارت‌های ویژه داشته باشند. در حوزه اعتقادات، بنیادهای اعتقادی‌شان مستحکم باشد و در حوزه مهارت‌آموزی،‌ بتوانند در مهارت‌های خاص پویا باشند.»

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: «در بخش اخلاقیات، تربیت دانش‌آموزان باید به نحوی باشد که با معضلات اجتماعی که امروز با آن مواجه هستیم، کمتر مواجه باشیم.»

وی به اجرای سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: «حتی اگر بخش‌هایی از سند تحول بنیادین اجرایی شود، می‌توانیم حرکت معناداری به سمت آموزش و پرورش در تراز انقلاب داشته باشیم. ما هنوز در اجرایی کردن این سند عقب و این واقعیتی است که با آن مواجه هستیم. ما نباید به سمتی حرکت کنیم که امروز با آن مواجهیم؛ امروز با معضلاتی روبه‌رو هستیم که باید این فاصله هرچه سریع‌تر پوشش داده شود تا به آرمان‌های انقلاب دست یابیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار