افتتاحیه یازدهمین مجلس دانش‌آموزی

شهرکرد(پانا)- یازدهمین مجلس دانش‌آموزی امروز بیست و پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در سالن شهید لندی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه یازدهمین مجلس دانش‌آموزی

در ابتدای جلسه سید حسن فاضل مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری؛ ۶ ساحت مشخص شده در سند تحول بنیادین را عنوان کرد به خصوص "هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" که هدف اصلی از برگزاری مجلس دانش آموزی هم همین است، تربیت اجتماعی دانش آموزان هدف این است که دانش آموزان در اجتماع نقش موثری داشته باشند و هر کدام که دغدغه‌مند تر عمل کنند در آینده نقش بهتری را ایفا خواهند کرد و موفق تر خواهند بود.

در ادامه حسن فاضل به توضیحاتی در خصوص برنامه ها و کمیته های مجلس دانش آموزی پرداخت.

پس از صحبت هیات رئیسه و نمایندگان درباره مشکلات و دغدغه‌هایشان؛ در ادامه افشین امیریان رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: نفس حضور دختران در مجلس بسیار مهم است و بهتر است قدر بدانید و نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

در ادامه امیریان چندین نکته را عنوان کرده از جمله رعایت الزامات نماینده بودن و شیوا بیان کردن مشکلات و نقد هایشان و اولویت بندی مطالب، مطالعه و اطلاعات کامل داشتن در پیرامون موضوعی که قصد بررسی و نقد آن را دارند.

امیریان تاکید کرد: حتما در این دوران که جلسات حضوری کمتر برگزار می شود دانش آموزان در بستر شاد با یکدیگر ارتباط و تبادل نظر داشته باشند.

در ادامه نیز مدیر کل آموزش و پرورش به بیان برخی از مسائل و مشکلات اجتماعی پرداخته و در نهایت ابلاغیه و هدایای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی نیز اهدا شد.

خبرنگار دانش اموز: هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار