رئیس مجلس‌ دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باعث رشد دانش‌آموزان می‌شود

شیراز(پانا) - رئیس مجلس‌ دانش‌آموزی ناحیه 4 شیراز گفت ۲۱ تیرماه یادآور شهامت و رشادت مردان و زنان با ایمانی است که با اراده‌ای قوی به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین ایران توسط پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جانشان به سراسر دنیا بفهمانند که ایرانی جان می‌دهد، اما ذلت نمی‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باعث رشد دانش‌آموزان می‌شود

ملیکا محمودی گفت: با ورق زدن صفحاتی از تاریخ زندگی بشر، در می‌یابیم که در هر عصر و قوم و فرهنگی، حجاب وجود داشته است، هرچند که حجاب در هر فرهنگی، تحولات و شکل خاصی داشته است؛ در فرهنگ و آداب اسلامی نیز می‌توان ضرورت حجاب را در میان آیات قرآن، احادیث اهل بیت علیهم السلام و همچنین در کلام علما و شهدا مشاهده کرد.

محمودی افزود: برای دشمنان اسلام به تجربه ثابت شده است که اگر در جامعه اسلامی حیا و عفت، پاکدامنی و غیرت از میان برود ایمان اسلامی از بین می‌رود و در نتیجه عزت و کرامت آن جامعه پایمال می شود و آن ملت به جمعی حقیر و ذلت‌پذیر تبدیل خواهد شد و به راحتی سلطه و نفوذ دشمن را پذیرا خواهد بود.

وی در نقل قولی از مقام معظم رهبری گفت: حضور در جامعه با حفظ حجاب از خصوصیات زن امروز ایرانی است. حجاب مایه تشخص و آزادی افراد و باعث ارزش و آبرو و احترام زن در جامعه می‌شود و همین امر موجب پیمودن راه فضیلت معنوی ائمه اطهار می‌شود.

رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه 4 شیراز در پایان گفت: با توجه به سند تحول بنیادین که گویای نهادینه سازی فرهنگ ایمانی و عفاف و پوشش در محیط مدارس از طریق متناسب‌سازی فضای آموزشی و فیزیکی و ... است باعث روند رو به رشد دانش‌آموزان نوین اسلامی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار