افزایش ۸۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از افزایش ۸۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۸۸ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل با اعلام این خبر افزود: این میزان تردد در بازه زمانی ۱۵ الی ۱۹ تیرماه وعید سعید قربان به ثبت رسیده است.

وی در بازدید از محور اردبیل سرچم با بیان اینکه در این ایام ۳۱۷ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۶۸ هزار تردد بود افزایش ۸۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان حضور شبانه روزی اکیپ‌های راهداری را در تمامی محور‌های استان یاد آور شد و گفت: از آنجاییکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از سراسر کشور است راهداران با حضور در ۲۶ راهدارخانه ثابت و سیار آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وثوقی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبرداد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار