افزایش ۵۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از افزایش ۵۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۵۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته ۹ میلیون و ۱۶۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است، گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۶ میلیون و ۱۶۷ هزار تردد بود افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل -مغان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۳۲۵ تردد در مبادی ورودی و ۴ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۶۷۷ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است، افزود: افزایش ۴۸ درصدی را هم در مبادی ورودی و هم در مبادی خروجی شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان محور اردبیل-آستارا و بالعکس با ۷ میلیون و ۳۷۷ هزارو۴۸۳ تردد، اردبیل-نیر و بالعکس با ۶ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۴۹۲تردد و اردبیل- مغان با ۴ میلیون و ۸۱۳ هزارو ۷۴۹ تردد را دارای محور‌های پرتردد استان در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

نسیمی ۸ درصد از کل تردد استان را مربوط به وسیله نقلیه سنگین عنوان کرد و گفت: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده‌ها توجه داشته باشند.

وی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار