کسب رتبه اول حمل ونقل مسافری استان اردبیل در کشور

اردبیل (پانا) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری اردبیل گفت در سال گذشته حمل ونقل مسافری استان رتبه اول کشوری را از لحاظ ارزیابی عملکرد و شاخص‌ها کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول حمل ونقل مسافری استان اردبیل در کشور

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری اردبیل با اشاره به اینکه در کنار حمل ونقل ریلی و هوایی ۹۵ درصد جابجایی کشور از طریق جاده انجام می‌شود، تصریح کرد: توجه به بحث ایمنی به دلیل حفظ جان مردم و سالم به مقصد رسیدن کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در بازدید از مراکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد از برخوردار بودن حمل ونقل عمومی مسافر استان اردبیل از کمترین نرخ سوانح و حوادث در کشور خبرداد و اظهار کرد: بررسی ایمنی حمل ونقل عمومی نشان می‌دهد تصادفات در حوزه حمل ونقل عمومی مسافر استان در حد صفر است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان جهت کنترل ایمنی ناوگان‌ها، فعالیت ۴ مراکز معاینه فنی را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: قبل از شروع حرکت ناوگان ها، تجهیزات ایمنی اتوبوس‌ها بررسی در مسیر حرکت نیز همکاران راهداری وپلیس راه مستقر هستد تا ایمنی و تجهیزات ناوگان‌ها را به دقت کنترل کنند.

شیرین زاده افزود: هیچگونه کوتاهی و اغماض در حوزه ایمنی قابل قبول نیست و هرگونه کم کاری از شرکت‌ها در این حوزه در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.

وی گفت: ۱۲۱ هزار و ۳۱۵ نفر مسافر در یک ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۹ هزار و۴۷۲ سفر انجام شده است.

شیرین زاده ادامه داد: از این میزان جابجایی مسافر۶۷ هزار و۵۶۲ نفر مسافر درقالب ۴ هزار و۵۵۳ سفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۶ هزار و۳۲۱ نفر مسافر در قالب ۷۷۸ سفر با وسیله نقلیه مینی بوس و۴۷ هزار و۴۳۲ نفر مسافر نیز در قالب ۱۴ هزار و ۱۴۱ سفر با وسیله نقلیه سواری از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

وی فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری را با۲ باب پایانه‌های مسافر در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:۲ هزار و۲۴۰ راننده با هزار و۲۳۱ ناوگان در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد رانندگان و شرکت‌های مسافربری را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار