ثبت بیش از ۱۳ میلیون تخلف فاصله غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد در ۵ ماهه گذشته ۱۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۲۸۷ تردد تخلف فاصله غیرمجاز در این استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۱۳ میلیون تخلف فاصله غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی اردبیل

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد استان مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، اظهار کرد: میانگین سرعت استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور نیز توجه کنند.

وی در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا محور نیر- اردبیل، آستارا -اردبیل و اردبیل- آستارا را به ترتیب جزوه محور‌های پرتردد تخلف فاصله غیرمجاز استان برشمرد و افزود: محور نیر- اردبیل با ۱ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۳۴ تخلف، محور آستارا - اردبیل با ۹۹۱ هزار و ۲۰۸ تخلف و اردبیل- آستارا نیز با ۹۵۰ هزار و ۹۲۶ تخلف بیشترین تردد فاصله غیرمجاز را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در ۵ ماهه گذشته ۳ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۷۸۷ تردد سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است، گفت: محور مشگین شهر- کنگرلو با ۱۴۷ هزار و ۶۲۲ تردد، بران-قره آغاج با ۱۶۰ هزار و ۱۹۸ تردد و جعفرآباد-پارس آباد نیز با ۲۳۰ هزار و ۳۵۹ تردد جزوه محور‌های پرتردد سرعت غیرمجاز استان است.

نسیمی ضمن اشاره به ثبت ۵۰۰ هزار تردد سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان،تصریح کرد: در ۵ ماهه گذشته محور آستارا- اردبیل با ۸۱ هزار و ۷۸۰ تردد، محور اردبیل -سرچم با ۵۴ هزار و ۷۹۲ تردد و محور اسالم- خلخال نیز با ۴۷ هزار و ۲۸۹ ترد د دارای محور‌های پرتردد سبقت غیر مجاز در استان است.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل را یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار