ثبت بیش از ۴ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از ثبت ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی از ابتدای امسال در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۴ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای استان اردبیل

حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل پارس آباد گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی به ترتیب در محور‌های اردبیل نیر و اردبیل آستارا به ثبت رسیده است.

وی میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و یادآور شد: در ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۲۲۵ هزار تردد سرعت غیرمجاز در استان به ثبت رسیده که ۵ درصد از کل تردد استان اردبیل مربوط به تخلف تردد سرعت غیرمجاز است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان محور‌های مشکین شهر کنگرلو - گرمی بیله سوار - بران قره آغاج و جعفرآباد پارس آباد را دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز عنوان کرد.

عبدی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۸۳ هزار تخلف سبقت غیرمجاز به ثبت رسیده تصریح کرد: محور‌های اردبیل آستارا، اردبیل سرچم و خلخال اسالم بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز را داشته اند.

وی گفت: حدود ۸۱ هزار تخلف سامانه‌های توزین حین حرکت و ثبت تخلفات سرعت جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور در ۲ ماه گذشته ارسال شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هوشمندسازی جاده‌ها را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷۴ سامانه در جاده‌های استان اردبیل فعال است که نقش بسزائی در اتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات ایفا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار