معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱:

کانون‌های فرهنگی تربیتی بستری برای تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 از احیاء و بازگشایی فعالیت‌های حضوری کانون فرهنگی تربیتی حر خبر داد و کانون‌ها را بسترساز تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی بستری برای تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین است

حسین بختیاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 11 در خصوص اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی کانون فرهنگی تربیتی حر گفت: طی جلساتی که با شهرداری منطقه برگزار شد، اقدامات عمرانی در کانون با دیوار کشی کانون آغاز شد و با هدف جمع آوری معتادان متجاهر در اطراف کانون با پلیس پیشگیری مکاتبه شد که محیطی امن و سالم برای استفاده دانش آموزان در راستای غنی سازی اوقات فراغت ایجاد شود.

بختیاری در ادامه گفت: کانون های تربیتی در اوقات فراغت دانش آموزان بستری مناسب جهت شکوفایی استعدادها در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی و غیره است. از این رو می توان گفت تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین در کانون ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: اوقات فراغت می تواند نقش بسزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان داشته باشد. از این رو کانون حر با هدف پر کردن و بارور کردن اوقات فراغت دانش آموزان و در راستای رشد و تعالی ابعاد مختلف شخصیت آنان، با برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی و ورزشی از قبیل: نقاشی، تکواندو، فوتبال، زبان و برنامه های متنوع فرهنگی، میزبان دانش آموزان در روزهای گرم تابستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار