در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم عنوان شد:

ایجاد حس اعتماد و امید به زندگی در نوجوانان، با ایجاد پویایی در جامعه میسر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم، ایجاد حس اعتماد و امید به زندگی در نوجوانان را، با ایجاد پویایی در جامعه میسر دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد حس اعتماد و امید به زندگی در نوجوانان، با ایجاد پویایی در جامعه میسر است

مراسم تقدیر از مدیران، معاونان پرورشی، مشاوران و مراقبان سلامت در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دانش آموزان برگزیده جشنواره نوجوان سالم، در تالار محراب منطقه 11 برگزار شد.

در این مراسم، علی عزتی؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه 11 گفت: ضریب اعتماد به زندگی و امید به زندگی در کشورهای دیگر بالاست. این موضوع به تغییر نگرش ما برمی گردد.

وی افزود: نوجوانان باید ورزش جسمی و ذهنی داشته باشند؛ همان گونه که آب در یک جا ثابت بماند مرداب می شود، انسان هم همین طور است. باید پویا و در حال حرکت به سمت رشد و تعالی باشد. در غیر این صورت دچار بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

در ادامه مراسم، محمد رحیم؛ معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به این موضوع که جشنواره نوجوان سالم یکی از مصادیق فرهنگ پیشگیری است، گفت: برنامه های حوزه پیشگیری شامل: اجرای نظام مراقبت دانش آموزی (نماد)، جشنواره نوجوان سالم، طرح یاریگران زندگی و پیشگیری از اعتیاد است که در حوزه پیشگیری دنبال می کنیم.

رحیم در ادامه گفت: در حوزه پیشگیری، جشنواره نوجوان سالم که با موضوعات سبک زندگی سالم، ارتقای بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که عمدتا با موضوعات دخانیات و عوارض مواد مخدر است را در قالب مسابقه برگزار می کنیم. رحیم، جشنواره نوجوان سالم را بحث نهضت داوطلبی و نهضت پیشگیری دانست و گفت: وقتی اثری تولید می شود، بخشی از آموزش همسالان اجرایی می شود.

در پایان این همایش، از همکاران فعال در حوزه جشنواره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دانش آموزان برگزیده در جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار