آغاز به‌کار فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهر تهران‌

تهران(پانا) - آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهر تهران، با هدف تقویت مهارت‌افزایی دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهر تهران‌

در این مراسم علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق گانه ۱۹ و مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی شهر تهران حضور داشتند که در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مفتح برگزار شد.

این مراسم همزمان با آغاز فعالیت‌های تابستانه کانون های فرهنگی تربیتی شهر تهران، در راستای تقویت مهارت ها و کشف استعدادهای دانش آموزان هنرمند و ایجاد فضایی برای به نمایش درآوردن این آثار با رویکرد کمک به وضعیت اقتصادی و ایجاد انگیزه در روحیه دانش آموزان کارآفرین و هنرمند در بخش های مختلف هنری برگزار شد.

در این نمایشگاه آثار مختلفی از هنر دانش آموزان در بخش های مختلف؛ سفال گری، نقاشی روی پارچه، نمدوزی، پخت نان، خوشنویسی و سیاه قلم، دومینو و رباتیک، داستان نویسی، قالی بافی، نقالی، اختراع باری کدینگ و معرق، چرم دوزی و کاشی کاری، مشبک، معرق و عکاسی بازدید به عمل آمد.

گفتنی است که این نمایشگاه تأثیر عمیقی بر نگرش‌ فرد عادی و کودکان ناشنوا و نابینا نسبت به خود و فرصت‌هایی برای سازگاری روانی، تحصیل و اشتغال را فراهم آورد.

دانش‌آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار