مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

تامین آرامش جامعه با دو عنصر سلامت و امنیت امکان پذیر است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اهتمام و برنامه‌ریزی برای تامین آرامش جامعه با دو عنصر سلامت و امنیت را لازم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین آرامش جامعه با دو عنصر سلامت و امنیت امکان پذیر است

آیین اختتامیه و همایش تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی ششمین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در تالار باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

علیرضا صیادی در این مراسم با اشاره به سلامت و امنیت در جامعه گفت: اگر این دو عنصر مهم مورد خطر باشد همه حیات بشر مورد تهدید قرار می گیرد و تلخی، جای شادی را می‌گیرد. بنابراین برای این دو امر مهم اهتمام و برنامه‌ ریزی لازم باید انجام گیرد.

وی با اشاره به همکاری ستودنی دو ارگان آموزش و پرورش و علوم پزشکی اظهار کرد: یکی از اهداف عالی که می تواند کمک کار ما در این زمینه باشد، ایجاد مهارت در محافظت از مدیریت تن خود دانش آموزان است. اگر آنها وجود خود را بشناسند و بتوانند وجود خود را مدیریت کنند، می تواند در سایر بخش ها نیز موثر باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مکان مناسب برای شروع این مهارت بین دانش آموزان گفت: مدارس می‌توانند یک عنصر اجتماعی خوب به عمل بیاورند و به جامعه تحویل دهند.

وی افزود: همانطور که امام علی(ع)جهان وجودی انسان را یک جهان بزرگ دانسته است؛ پس اگر فرد اراده و توان مراقبت از خود را داشته باشد قطعا سلامتی حاصل می‌شود.

صیادی گفت: همانطور که همکاری بین آموزش و پرورش و علوم پزشکی لازم و ضروری است، استعانت از رهنمودهای بزرگان دین و پیروی از امام (ره) و شهدا در این راه روشنگر ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار