رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

مانور تشکیلاتی سپاس مربی در استان برگزار شد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد مانور تشکیلاتی سپاس مربی، با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز پیشتاز استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی سپاس مربی در استان برگزار شد

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، در حاشیه این مانور، ایجاد موقعیت ها و فرصت های بانشاط و سالم برای آموزش مهارت های مختلف در راستای ارتقاء تربیت اجتماعی دانش آموزان و پرورش افرادی مسئولیت پذیر، اثربخش و مشارکت جو را از اهداف اصلی تاسیس سازمان دانش آموزی در بدنه آموزش و پرورش برشمرد و گفت: بیش از 60 درصد جامعه دانش آموزی استان سمنان، پیشتاز بوده و این استان، مقام اول کشور را در میزان جذب دانش آموز و میزان تحقق طرح و برنامه ها داراست.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان و نقش ارزنده آنان در ساختن جامعه‌ای موفق، اظهار کرد: در این همایش که برنامه هایی نظیر فریادهای شادی، بازی های بومی محلی، امداد و نجات، چادرزنی، ساخت پروژه با چوب و طناب، اجرای سرود همگانی، برپایی غرفه شهدا، جشنواره غذاهای بومی و محلی، اجرای برنامه حاملان قرآن و گارد پرچم اجرا شد، از دانش آموزان برگزیده مناظره دانش آموزی ۱۴۰۱ ، پیشتازان برتر، مربیان برتر و مدرسان و مربیان پیشکسوت تقدیر به عمل آمد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان این مطلب که احترام، مسئولیت‌پذیری، ایثار، مشارکت و همدلی از طریق کتب درسی نمی‌تواند به دانش‌آموزان منتقل شود و نیاز به فعالیت‌های گروهی دارد، خاطرنشان کرد: امروزه نوجوانان و جوانان ما فاقد برخی مهارت‌های ضروری هستند و با انجام فعالیت های تشکیلات دانش آموزی، می توان این مهارت‌ها را تجربه کرده و بیاموزند.

اکبری با عنوان این مطلب که نکته قابل توجه این برنامه، حضور مربیان و اولیاء دانش آموزان در این مراسم بود که همگی از اجرای برنامه زیبا توسط پیشتازان به وجد آمده و نهایت بهره را از این مراسم برده بودند، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما پرورش فرزندانی جامعه پذیر، اجتماعی، صالح، آگاه، مطالبه گر و فرزندانی باشند که پدران و مادرانی صالح برای آینده این سرزمین باشند؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا سازمان دانش آموزی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

گفتنی است؛ مانور تشکیلاتی سپاس مربی استان سمنان با حضور سیدهادی دلبری معاون برنامه ریزی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولین محلی شهرستان شاهرود برگزار شد.

قابل ذکر است؛ قبل از آغاز همایش، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان، طی مراسمی، وی را رسما به عضویت در تشکیلات پیشتازان درآوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار