یکی از مربیان پرورشی استان زنجان:

تلاش مربیان مدارس در راستای ارتقای چند بعدی مسائل تربیتی است

زنجان(پانا)-معاون پرورشی دبیرستان شاهد شهید خوشنام ناحیه‌یک زنجان گفت تلاش برای تحقق اهداف تربیتی در سطح مدارس ، برای مربیان پرورشی بسیار مهم و ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مربیان مدارس در راستای ارتقای چند بعدی مسائل تربیتی است

قاسم عباسی با بیان اینکه برنامه های متفاوت و متنوع در مدارس برای دانش آموزان همه ساله درحال برنامه ریزی و اجراست گفت:هدف از اجرای این برنامه‌ها این است که دانش‌آموزان از لحاظ توانایی ها و شرایط روحی بتوانند آماده تر درجامعه حضور داشته باشند.

عباسی در ادامه خاطر نشان کرد:تنوع و پوشش دهی کامل و همه جانبه مسائل تربیتی دانش آموزان امری مهم است که مورد توجه ویژه عوامل دست اندرکار قراردارد .همچنین تمامی فعالیت های انجام شده در فضای مدرسه بصورت کارشناسی برنامه ریزی شده واجرا می گردد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها و طرح ها و مسابقات مختلف باعث اثربخشی بیشتر در مورد مسائل تربیتی می شود گفت:با کمک سازمان‌های مختلف و مرتبط رسمی در جهت پرورش و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان قدم برداشته می شود.

وی افزود: تلاش ما آن است که بتوانیم مسائل تربیتی را در همه ی ابعاد درسطح مدرسه پیگیری کنیم.

عباسی در پاسخ به خبرنگار پانا که آیا امکانات موجود برای اجرای مطلوب برنامه های تربیتی کافی است، گفت:همه مربیان در تلاش هستند تا به قله های موفقیت در زمینه ی تربیت برسند. در حالت کلی امکانات موجود نیاز به تقویت دارد و با افزایش امکانات و اهمیت بیشتر به این موضوع، ما در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

وی ادامه داد:در امر تربیت، خانواده و مدرسه بیشترین تاثیر و اثر را دارند که با درک وظیفه ای که بر عهده ی ما هست، تمام سعی وتلاشمان را برای تربیت صحیح تمامی دانش آموزان بکارمیگیریم. ما خواستار این هستیم که خانواده ها باعوامل اجرایی مدرسه همکاری و مشارکت لازم رادرخصوص مسائل تربیتی داشته باشند تا شاهد موفقیت های روز افزون دراین زمینه باشیم انشالله.

برنامه ریزی های متفاوت بر طبق استاندارد های کشوری درحال برسی هست که انشالله با کمک و همکاری آموزش و پرورش استان شاهد پیشرفت های چشمگیر در امور تربیتی باشیم.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا تیموری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار