مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران در شهرستان قرچک:

سازمان دانش‌آموزی بستری برای رشد و حرکت رو به جلو برای دانش‌آموزان، است

قرچک(پانا)_مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، در آیین سپاس از مربیان پیشتاز و دانش‌آموز خبرنگاران پانا، سازمان دانش‌آموزی را بستری برای رشد دانش‌آموزان خواند، که با این تشکلات، فرصت حرکت رو به جلوی دانش‌آموزان محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بستری برای رشد و حرکت رو به جلو برای دانش‌آموزان،  است

به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی، آیین سپاس از مربیان پیشتاز و دانش‌آموزخبرنگاران پانا در شهرستان قرچک به پاس قدردانی از زحمات مربیان و خبرنگاران در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت شهرستان قرچک برگزارشد.

این مراسم با حضور حسین‌ سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، سمیه نیک‌فکر سرپرست پانای شهرستان‌های استان‌تهران و محمدحسین حافظی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی این شهرستان برگزار شد.

حسین‌ سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، در آیین سپاس از مربیان پیشتاز و دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌ قرچک، اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی بستری برای رشد دانش‌آموزان است. تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا، برای دانش‌آموزان فرصتی است تا رشد کرده و به سمت جلو حرکت کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت پرورشی، بیان کرد: فعالیت‌های پرورشی باید در مدرسه امتداد داشته باشد و فعالیت پروررشی‌ موفق است که پایگاه و شروع آن در مدرسه رخ دهد.

در این مراسم از از یاور مربی‌ها آرزو‌ محمدنژاد، فاطمه‌ صالحپور، راضیه‌ یوسفی، کیمیا‌ قارلقی و ریحانه عسگری تقدیر به عمل آمد.

همچنین گروه سرود دختران با استعداد مدرسه ریحانه النبی شهرستان قرچک، سرود عید انتظار را لب‌خوانی کردند و تقدیر از مربیان پیشتاز شهرستان قرچک صورت گرفت.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار