مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

سازمان دانش‌آموزی، یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگزار نظام تعلیم و تربیت است

قرچک(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، سازمان دانش‌آموزی را یکی از حوزه‌های مهم در نظام تعلیم و تربیت دانست که بر تربیت اجتماعی دانش آموزان اهتمام می‌ورزد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی،  یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگزار نظام تعلیم و تربیت  است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک در آیین سپاس دانش‌آموز و سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار نظام تعلیم و تربیت است که وظیفه بسیار مهم و با ارزش تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را عهده‌دار، است.

وی در خصوص تربیت اجتماعی دانش‌آموزان گفت: تربیت اجتماعی دانش‌آموزان یعنی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف مانند زمینه علمی، ورزشی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی شرکت کنند که در این راستا، سازمان دانش‌آموزی در تلاش است تا دانش‌آموزان را در این مسیر همراهی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه با برگزاری اردو‌های متنوع شخصیت دانش‌آموزان را در زمینه‌های مختلف افزایش دهیم، تصریح کرد: یکی از راه های جذب دانش آموزان در سازمان، برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی بیشتر از اوقات فراغت، ایام ‌لله و اردوهای علمی و پرورشی است که باید استمرار داشته باشد، تا در آینده شاهد راهبری و فرماندهی نسل جدید به سمت قله های رفیع پیشرفت و موفقیت باشیم.

داورزنی یکی از تشکیلات ارزشمند، سازمان دانش‌آموزی را خبرگزاری پانا خواند و بیان کرد: خبرگزاری پانا یکی از موضوعات مهم در هر منطقه است و لازم است به سوی اجرای طرح "هر مدرسه یک خبرنگار" بردیم که می‌تواند بسیار سودمند برای مدارس باشد.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار