مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

افزایش کیفیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در اولویت قرار بگیرد

دیر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت افزایش کیفیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در اولویت قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش کیفیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در اولویت قرار بگیرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر ، عبدالحسین جهانگیری در نشست مدیران مدارس شهرستان دیر ضمن اشاره به لیالی قدر، اظهار کرد: هدف از اجرای آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان، اصلاح نظام پرداخت و ارتقاء نظام تعلیم و تربیت و شان و جایگاه معلمان است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش با همراهی دولت مردمی بطور قاطع پیگیر اجرایی شدن آیین نامه رتبه بندی با تسهیل کاری جهت رفاه معلمان در آموزش و پرورش است.

جهانگیری افزود: نامه اجرایی رتبه بندی معلمان تدوین شده و برای تصویب به هیئت دولت ارسال شده و خواستار هم افزایی و همراهی مدیران و معلمان تا نهایی شدن اجرای طرح رتبه بندی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: حفظ جایگاه و شان معلمان برای تسریع در اجرایی شدن رتبه بندی دیگر انتظار مدیریتی مدیران مدارس است و تشریح آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان توسط مدیران و راهبران آموزشی در شورای معلمان و مدرسه در اولین جلسه طرح و برگزار می شود.

در پایان علی میرزایی مطلق، کارشناس مسئول امور اداری این مدیریت در خصوص کیفیت اجرا و ارتقاء رتبه بندی معلمان موارد مفاد رتبه بندی را تبیین و تشریح کرد و مدیران نظرات خود را در راستای هرچه بهتر شدن رتبه بندی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار